lollohanna

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

De går som hejsan..

Av johanna harrysson - 24 juli 2011 21:36

Har haft lika mkt energi idag också, trotts att jag inte sovit alls mycket inatt, somnade ju halv 7 tack vare kaffet och vaknade vid 12 tiden. Sen dess har jag iallfall åkt och hälsade på Mamma en sväng som jag inte sett på hela helgen då hon drog ifrån mig och åkte till Hökensås och campade med min syster + familj.. Var nog skönt för henne att få komma iväg lite tror jag allt, men jag har allt saknat henne !

Jag har i allafall hunnit med att hälsa på henne,sen fick jag med mig lite små pill därifrån som jag nu fixat upp här hemma, tog med lite glödlampor oxå så man äntligen kan få lite mys-belysning i vardagsrummet, den ena lampan som står i hörnet vid min lilla oas har varit död i ca 4 månader tror jag så de var väl på tiden att den fick lite nytt liv. Sen låg jag ju i natt och funderade på varför min ena vägg var så tom i sovrummet,detta störde mig väldigt mycket, kan nog ha varit en del av varför jag inte kunde somna riktigt (så jag skyller inte bara på kaffet ) , Men jag har ju tavlor som jag inte vetat vart jag skulle sätta någonstans men nu har en fått en plats och det blev faktist väldigt bra ! 


Sen fick jag även för mig att byta gardiner i vardagsrummet, men de slutade med att de blev dom gamla igen, då jag inte lyckades få dom andra så som jag ville ha dom och jag råkade förstöra taket lite mitt i alltihopa, Gardinstång som tydligen var väldigt lång + en kort Johanna som står på en pall och är livrädd över höjden som får sträcka sig som fasen för att nå upp och pilla i gardinen på stången = Ingen bra kombination!! så en kruka flög i backen och ett fult märke i taket blev resultatet när jag försökte vara duktig , Så de var bara att dammsuga igen! Sen har jag även tvättat /håller på att tvätta .. Mycker idag


Nu har jag precis tagit mig en väldigt skön dusch,det var väldigt behövligt efter denna dagen .. Så nu funderar jag på att dämpa min hunger med en kopp av mitt goda Te och hoppas på att hungern släpper för nån mat har jag då inte :P hehe!


Nej nu ska jag ta och smörja in mig med mitt  gudomliga Cocos butter ,som luktar så otroligt gott!!


Sen får de nog bli sängen om jag ska orka upp imorn, För imorn blir de "möte" och sen får man se vad resten av dagen har att erbjuda :)


Känslan i kroppen är helt underbar,Men frågan är om det någonsin

kommer att bli så ?!


 


   


Nej dags att ta upp den Sista maskinen med tvätt för idag , sen greja lite till innan det blir läggdags !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards