lollohanna

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av johanna harrysson - 6 juli 2011 00:17

Den blicken, dom ögonen, de leendet

Får mig ur total balans och jag vet inte vart jag ska kolla..


Denna dagen har varit händelserik på många olika sätt,

känns som att jag har hittat min punkt i livet , där jag vill vara och där jag trivs som bäst..

Jag har funderat på så mkt dom senaste dagarna på allt, men jag vet  vad jag vill men hur ska jag få ur de ur mitt huvud och ur min mun på ett bra och snyggt sätt?

- De är den stora frågan jag har ..


Rätt och slätt eller lite mer finess?!


Imorn blir de iaf tillbaka till jobbet jobbar kvällen 16-21.. Innan blir de till att greja hemma och efter , tja de får man se då ! 


Jag är så otroligt glad över att jag har mina vänner, Ni finns alltid där och jag är så glad över att  Ni finns där för mig ,Ni kan inte ana vad ni betyder för mig ! <3


Nej nu får de nog bli att sluta ögonen och fortsätta drömma :)

Ovido - Quiz & Flashcards