lollohanna

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Rätt ..

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ...

Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet...
När man gått igenom helvetet på vägen som lett oss hit där vi är idag. Vi har gjort många misstag på vägen, men tänk vad ett recept kan göra...
Att alltid tänka på någon som finns så nära !
Att bli så lycklig varje morgon när man slår upp ögonen och se honom bredvid sig ..

Jag har hittat rätt och jag vet att våra dagar här i livet kommer vi leva tillsammans .

Du och jag , då nu och för all framtid Eddy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Av johanna harrysson - 14 januari 2013 22:03

Att få ner några rader ur sitt huvud kan ibland vara de svåraste som finns, allt finns inuti huvudet men att sen få ut de i rätt ord är bland de svåraste som finns..   Finns så otroligt mycket jag vill skriva men orden kommer bara fel när jag för...

Ovido - Quiz & Flashcards