lollohanna

Alla inlägg under april 2013

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick min första kyss av dig och jag ville bara hålla i mig för de kändes som om hela jag lyftes upp från marken. Om fyra månader från idag så är det våran dag, vårt första riktiga möte , tolv dagar efter de så är det våran två års dag tillsammans. Men för mig känns det som om vi varit ett par sen 2007 bara att vi varit på en semester ifrån varandra och hunnit med en massa obehag och dumma beslut på vägen, den vägen som ledde oss till att hitta varandra igen. Och jag vet att jag aldrig vill ha en så lång semester ifrån dig igen. Du är mitt liv, min luft jag andas, den jag vill leva med för resten av mitt liv. Jag älskar dig Eddy Frank Johansson ??

Fredagen den 13e 2007, de är sex år sen det blev vi första gången.
Om fyra månader är vi där igen.
I år på min 24års dag firar vi två år tillsammans..
Något säger mig att vi är varandras soulmates..

Ovido - Quiz & Flashcards