lollohanna

Alla inlägg under mars 2013

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge...

Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket är som vi tror och att planlösningen är vettig.. Isf kan de hända att vi blir husägare inom snar framtid :D

Den andra saken är att jag äntligen tagit mig i kragen och kontaktat en läkare så dit ska jag nästa fredag ! Så två saker på fredagar ... :)

Sen börjar nog jobb stressen lägga sig lite, har snart jobbet som passar som handen i handsken för mig :D sen kan man ju alltid ha ett andra jobb oxå ! Men de löser sig alltid !:)

Nej nu ska jag nog allt ta och fixa lite innan farmen börjar ! :)

Denna veckan kommer bli en bra vecka !

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag?
Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt?
Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de skulle låta bra?
Undrar om man verkligen mådde så bra som alla sa?!
Jag vet innerst inne att de var fel beslut och fel steg som jag vandrade, men när man såg resultatet så mådde man ju ganska bra, även när man hörde de från andra så höjde man näsan ett steg högre...
Undrar hur man mår om man gör allt på rätt sätt?!
Jag ska iaf testa de, vad kan hända? Att man mår som man gjorde då? Isf klarar jag de galant !!
Det är värt ett försök !

Ovido - Quiz & Flashcards