lollohanna

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Längesen..

Av johanna harrysson - 25 november 2012 17:40

Här hemma har de hänt en del den senaste månaden.. Våra bästa vänner förlorade hela sitt hem i en brand , så dom bor nu mera hos oss tills dom hittar något nytt.

Vi börjar få rullning på vårt lilla företag som tar största formen i början av nästa år !:)

Då är de tänkt att även jag ska starta med utbildningen ... Sen ska vi allt tjäna pengar!;) hehe!

Har varit i Halmstad vid ett par tillfällen, skönt att komma hemifrån lite grann ibland!:)

Men alltid lika skönt att komma hem igen!
För här hemma är ju min lilla familj !:)

Snart är de jul oxå... Känns som att de bara är augusti med tanke på vädret.. Riktigt höst väder.. Hade gärna sett att de låg snö på backen istället :)
Eddy har lyckats övertala mig om att vi skulle ha julgran i år.... Så nu står den här hemma, redo att pyntas... Men de får allt vänta två veckor till.. Än är de för tidigt ! Tur att vi är lika i ämnet tomtar iaf... Ingen av oss gillar dom! Så vi har två svarta tomtar.. Inget mer :P
Snart är de dags för alla julmarknader och lucia osv,.. De är mysigt, även om man inte köper något! Helst ska de ligga snö på backen då!
Sen den 12e december så blir de att åka och lyssna på när Moa ska sjunga på en julkonsert! :D underbart!!

Nej dags att kolla till min sockerkaka och invänta klockan. För ikväll ska vi vinna pengar på Bingolotto ;) !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards