lollohanna

Alla inlägg under februari 2013

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man ....
Kände att idag så skriver jag till dig !

De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor...

Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut till dig och tog bort all snö som täckt dig den senaste månaden och fixade till ditt ljus så du åter kan blicka ut över den lilla byn. Nästa gång jag kommer och hälsar på dig så ska du allt få en riktigt fin vår bukett ! För snart är våren här, dagarna börjar bli varmare nu, och vid detta laget så borde du gå i dina shorts och träskor medans vi andra huttrar än efter all vinterkyla och går i våra vinter jackor och mössor .

Mamma fick bort sin stora klump i magen idag så nu andas hon nog ut ganska länge igen .

Här hemma lever livet på med våra inneboende och självklart katterna .

Har även snart gjort klart mitt lilla hörn på vår vägg med din yxa och nu även en bild på dig, nu är det endast en text som saknas men den kommer den oxå när jag kommit på om de ska målas eller bara sätta upp dom orden där :)

Funderar väldigt mkt (som du nog redan vet) på hur livet kommer arta sig, om de blir som man tror och hoppas på eller de totalt motsatta!
Saknar att höra dig säga dina kloka ord så man kan få en Hint om vilken väg man ska vandra i alla olika led..
Nu måste jag fatta mina beslut själv och undrar om jag nånsin kommer fatta de bästa beslutet... Just nu står jag i ett väldigt stort vägskäl och jag blickar åt alla möjliga håll och tror jag ser vilken den rätta vägen är. De får helt enkelt visa sig inom en snar framtid ..

Nej nu ska jag nog ta och fixa i ordning lite här hemma igen då de börjar bli ett riktigt bombnedslag här igen tyvärr ...


Saknar dig Pappa och jag önskar så att jag fick om så bara en dag tillsammans med dig igen. Du är den vackraste ängeln där uppe och jag vet att du är med mig var dag. Men ibland skulle man bara vilja få de bekräftat ??

Ovido - Quiz & Flashcards