lollohanna

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Ett nytt år..

Av johanna harrysson - 2 januari 2013 14:35

Ja då var 2012 avklarat med allt vad de inneburit..

Jag välkomnar 2013 med öppna armar !

 

Detta år har de hänt ganska mycket.

 

Vi flyttade ifrån huset i Gudhem och jag blev stadsbo för första gången i mitt liv, har nog inte vant mig vid den tanken riktigt än trots att det gått 10 månader.

 

Vi blev gudföräldrar åt älskade lilla Lennie.

 

Även fått världens bästa vän som man alltid kan prata med allt om vilken tid på dygnet de än är.

Har även haft dom som sambos nu ett par månader då deras hus brann ner.

En ny egenskap rikare !

 

Bästa kill kompisens pappa gick tragiskt och oväntat bort.

Vilket lämnade en stor sorg i dom flesta som kände och visste vem han var.

Men även en återupptagen kontakt med min käraste vän efter flera år ifrån varandra av olika anledningar.

 

Vi har även äntligen fått den ordningen och stilen vi försökt få ihop i huvudet i vår lägenhet, så nu kan jag nog bo här i några år till ! Nu trivs jag bättre än någonsin !

 

och under året så har vi äntligen kommit igång med träning och Logoped besök för min svärmor som nu mera gör framsteg för var gång ! Ger mig själv och familjen ett stor klapp på axeln, för utan de stödet och hjälpen som vi faktiskt ger så hade de inte kommit så här långt som de gjort hittills på bara ett år !

 

Sen fick vi en ny familjemedlem i december, min brorsdotter fick en liten Melissa !

 

Nu väntar jag med spänning på vad 2013 kommer att föra med sig.

Känner att detta året kan vara de bästa hittills, känner att vad som helst kan hända och att de bara kommer gå framåt utan några stora steg bakåt .

---

 

Jag trivs så himla bra med livet nu, det är bara en sak som saknas och de är ett jobb, ett jobb som man trivs med och som man längtar till...

Kanske kommer även de inom snar framtid ..

 

2013 ska bli mitt år helt enkelt !

 

---

 

 

Nej nu ska jag ta och fixa till lite här hemma innan mitt hjärta kommer hem från sin första arbetsdag på detta året !

 

 

 
 
Ingen bild

Tindra

2 januari 2013 15:21

Detta året kommer bli kanon !!❤❤❤❤

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards