lollohanna

Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Hur fungerar de hela..

Av johanna harrysson - 13 januari 2013 22:33

Hur fungerar allt med livet egentligen ?

Är det ödet som styr vad som kommer hända med oss genom alla år vi lever?!

Eller vad är egentligen ödet ?

Finns det något som heter ödet ?


I många år nu så har jag lagt skuld på mig själv när jag egentligen inte gjort fel och tvärtom!

Ibland undrar jag om man väljer de hela själv eller om saker och ting redan är bestämt från början, vilken väg man ska gå genom livet...


Hur kommer mitt liv se ut dom närmaste 20 åren ?

kommer dom åren äntligen bli mer problemfria eller ska de bli som de senaste 10 åren?

Jag vill inte känna någon mer sorg nu, de räcker med de senaste åren.

2013 ska bli ett bra år iallafall !

---

Ibland om kvällarna så finns saknaden där, min saknad till min Pappa..

Kvällarna är värst, för då kommer hjärnan igång med sina tankar och funderingar.

Att inte kunna ringa och fråga hur dagen har varit eller när man kommer på något som man måste fråga om, om de gäller att hitta vägen, eller om att spika i en spik i väggen.

Att få höra ett skratt man saknar, en röst som utger trygghet.

Att inte få ha  möjligheten till att kunna göra de tär rätt så bra på en och då kommer andra minnen och tankar upp... som tex Varför har dom ingen telefon till himlen?!


Något som ska bli skönt nu iaf är att mina älskade sambos kommer kunna hålla mig sällskap på dagarna igen för nu är dom tillbaka !! :D imorn kväll ska dom vara här annars så blir jag fan ledsen. Dom har varit härifrån i några veckor nu och de har varit tomt. .Tänk sen när dom får sitt hus, hur ska de bli då ? Jag kommer ha ett kliniskt rent hem iaf för jag lär inte ha så mkt annat att göra på dagarna än att städa :P


Nej nu blir de allt att krypa ner i sängen och invänta morgondagens planer !

Möte  i Skövde med svärmor och sen invänta att paret Rasmussen kommer hem igen ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards