lollohanna

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av johanna harrysson - 17 juli 2011 23:57

Denna helgen har varit den bästa i mitt liv tror jag allt. 

Har kunnat slappna av så totalt , de är verkligen en hur underbar familj som helst de där ! 

Man kan prata om allt ifrån varför gräset är grönt till riktigt djupa saker..

Ingen som dömmer utan som lyssnar och ger råd istället , vilket känns väldigt annorlunda men så otroligt skönt !

Denna helgen har fyllts med skratt,lättnad och ny energi ! 


Jag är så otroligt glad över att få ha såna här människor i mitt liv,det finns väldigt få såna nu för tiden men ack så glad jag är över att ha dom! Jag säger som Emeliy , jag vet inte hur man ska visa sin tacksamhet ! Men jag hoppas iaf att NI  Vet om att ni är underbara och att man är väldigt tacksam över allt ni säger och allt ni gör ! Ni är värda mer än guld !!


Jag och Emeliy satt i bilen och diggade och dansade och sjöng hela vägen ner till Varberg och hela vägen hem, när vi kom till Falköping så kände vi bara " nej va fan gör vi här, vi vänder igen" men tyvärr så gick ju inte de...


Kan inte säga mer än att jag är så otroligt tacksam för ALLT ! Jag har världens underbaraste människor runt omkring mig , världens finaste familj - vad mer kan man önska?! Jag är mer än nöjd! de kunde ha varit mycket mycket värre!


Älskar er allihopa , ni är helt underbara !

Ovido - Quiz & Flashcards