lollohanna

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av johanna harrysson - 8 juli 2011 01:20

På kvällar och nätter så hör jag din röst så tydligt.

Jag hör dig säga allt de som jag vill höra.

Men varför ska jag ha så fruktansvärt svårt att få ur mig ett endaste litet ord?! 


Livet är inte alltid lätt - tro mig jag vet detta, men någon gång borde det väl ändå vara lätt ? 

Att inte veta ut eller in - fram eller bak är otroligt jobbigt.. På ett sätt vill jag veta , men på ett annat sätt så är jag så otroligt jävla rädd så de går inte att beskriva


Varför ska det vara så svårt att få ur sig såna ord för ?...


Jobbade iaf min sista dag idag för denna veckan.. känns skönt me lång helg, även fast man inte har något att göra just nu .. men men de löser sig alltid..


Har spenderat kvällen uppe hos Kim med Emeliy och Allan , och kan väl säga som så här att jag och Emeliy äger stort på bilspel ;) tillslut blev de att vi körde "datten" och jag vann ju stort över Emeliy som inte än lyckats hitta handbromsen på bilen :P hehe! men kul va de och jag vann ju så de va extra kul ;) ..

Imorn är de fredag och allt jag längtar tills nu är sista helgen denna månaden för då blir de dricka av tillsammans med Emeliy och resten utav falköpings folket ,för då är de crusing och jag tänker inte va nykter ... 

Jag ska leva ut den kvällen kan jag ju lova :P hehe! 

Glömma allt för några timmar ! Gud va skönt de låter!


Sen längtar jag även tills September då det blir att åka iväg, bort från Sverige i typ två dygn och bara va... Gud vill ha nu! ..


Kommer bli en jobbig tid framöver men ska allt klara detta, det får jag lova mig själv..


Nej nu får jag nog allt ta och lägga ifrån mig datorn och sova lite..


Jag har världens bästa vän. Emeliy Söderman heter hon.. Hon finns alltid där ,vad de än gäller ,vilken tid på dygnet ! 

Älskar dig gumman, du är värd mer än guld <3

Ovido - Quiz & Flashcards