lollohanna

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av johanna harrysson - 4 juli 2011 13:14

Det är så nära men samtidigt så långt bort.. 

Om bara lite utav mina drömmar kunde bli verklighet..

De är väl ändå inte för mycket begärt ?:P


Önskar så att det bara kunde säga PANG! och så är jag inne och lever min dröm för fulla muggar.. Det hade inte varit helt fel, men tills vidare , tills lite mod kommer så får jag nog allt ta och fortsätta drömma..


För som sagt, den som väntar på något gott - väntar aldrig för länge !


Dom kramarna och dom pussarna.. Dom är inte helt fel dom inte ;)


Har iaf haft en kanon helg :) I lördags hade ju Kim sin 25 års fest på kåken och jag har nog aldrig haft så ont i fötterna som jag hade efter att jag kom hem till Emeliy på natten där .. Men vad är lite ömma fötter när man haft en galet rolig kväll/natt ? 

Dansade loss med Emeliy och gick ganska bra faktist.. enda som vi misslyckades me va då hon nästan låg nere på golvet i en bugg, och när vi twistade lite och varken hon lr jag insåg att vi hade huvudena rätt så långt fram så vi nockade givetvis varandra där :) 

Men hade en helt underbar kväll med massa underbara vänner och människor! Vill spola tillbaka tiden och göra om den igen :)


Nu sitter man hemma och har inget batteri på mobilen och det är tyst i hela huset och jag ska vara i stan om 2 timmar... Så fram tills dess blir de allt att slänga på lite bra musik och städa och dona lite här hemma tror jag allt :) 


Ett extra stort tack till min bästa vän Emeliy Söderman! Tack för att du alltid finns där och förstår, Tack för att just du är du! Älskar dig gumman min !


Nej dags att sätta igång med lite små fix nu då innan jag ska åka :)


Slänger in två bilder ifrån vår fotokväll i vintras :)

   Man måste ju bjuda på sig själv ;) hehe

  

Ovido - Quiz & Flashcards