lollohanna

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Just idag mår jag bra.

Av johanna harrysson - 24 juli 2011 01:48

Har total städat huset, fick idén när jag och Emeliy satt på parkeringen och de var helt dött, då fick jag för mig att nej nu ska jag hem och verkligen städa hela huset.. och så blev de . jag lämnade Emeliy hemma hos henne, fick dåligt samvete för de dock. Sen åkte jag hem och startade musiken på datorn och började röja o köket och fick för mig att brygga kaffe, alla har ju "klagat" på att jag aldrig lärt mig dricka de så jag kokade en hel kanna (för de är de enda måttet som jag kan ), så efter en kopp så var köket fixat, efter två koppar så var jag på knä på toa golvet och knä skurade hela badrummet, sen när de var klart så laddade jag upp med en tredje kopp som fick svalna lite medans jag drog runt dammsugaren i hela huset plus att jag torkade alla golven, sen började jag dricka tredje koppen när jag inte kom på något mer jag kunde göra , så då började jag rensa i garderoben och min byrå istället. så nu är de ordning där också :) 

Kaffe är farligt har jag nu konstaterat för man får väldigt mycket energi och jag sprang runt här som en duracell kanin kan jag ju lova !

Och upp på allt detta så hann jag även renbädda sängen innan tredje koppen kaffe var slut , så nu kommer jag och kissarna sova som prinsessor och prins  i natt kan jag ju lova :) ! 


Har bara en sak jag ska göra imorgon som jag faktist inte orkade göra idag , och det är att bära ner lite saker till ett av förråden i källaren. men de är inget livsviktigt så sett men ner ska de :)

Ska även plocka ner lite minnen till källaren, men det är ganska så svårt att göra de , så de får vänta lite till.. Tills jag hittat mig själv på allvar igen! 

Men jag är så nöjd över denna dagen! Jag har mått kanon hela dagen , och den blir bara bättre och bättre..


Just nu ser jag fram emot morgon dagen och vad den har att erbjuda.. Jag har även fått igång min stereo i bilen tack vare en snäll vän ,som hittade felet som ingen annan hittat ( en säkring som inte satt i ) . så så svårt var de :) 


Nej nu är de nog kaffet som skriver tror jag .. kanske dags att sluta dom små bruna (kan ju inte säga blå när min ögonfärg är brun ) :P hehe!


Nej nu får de nog bli sängen för min del, fan har ju hållt igång i flera timmar nu ju :D 






Just idag är jag stark och just idag klarar jag allt !!! 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards