lollohanna

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av johanna harrysson - 8 februari 2012 13:35



åååh att man kan vara så sugen på att lägga sig under nålen och känna den sköna smärtan av tatueringsmaskinen ?! sjukt egentligen.. Men ååh vad jag vill, vill först och främst göra klart den senaste jag gjorde, mitt hjärta på handleden med ett E i , haha ja ni kan ju gissa vad de står för ;) 


sen vill jag ha min stooora sol mellan skulderbladen, sen två till .. sen är de nog bra ... eller ? njae .. lätt att man gör en och säger "detta är den första och sista" tss pyttsan heller.. att tatuera sig är som en drog, har man gjort en så blir de lätt någon/några till.. 


Jag gjorde min första 2007 tillsammans med Eddy i en soffa i stan :P hehe ! Den kunde blivit bättre ,men men man får vad man betalar för eller hur ? ;) Nu är den dock fin, fick göra om den tre gånger om man räknar med första gången innan den blev klar, sen blev de en hyllning till min mamma på andra armen, och på samma arm sitter även mitt nyaste tillskott (oktober-11) mitt hjärta !:) Ångrar inte en sekund att jag gjorde den,dock behöver den fyllas i för de första,för den är typ grå-spräcklig nu :P hehe ! men men de ska nog bli fixat SNART !! :D 


Har nog alla tre på bild.. hmm kanske skulle kasta in dom ?:) 


men min sol som bara ett fåtal har fått se på bild kommer jag inte lägga ut nånstans innan den sitter på min rygg !! :D För vill inte att någon annan ska hinna före eller sno min idé ;)


1:a bilden är efter att jag "gjort om" den för andra gången (då hos en riktig tatuerare i Skövde )


 

2:a bilden är när min första tatuering är klar,samt min 2a :) Båda två är gjorda och färdigställda utav Tattoo Martin i Skövde.

 

3:e bilden är på mitt hjärta med mitt "E" i :) Nygjord och lite svullen, hehe ! nu ska den dock snart bli klar, fylla i konturerna är de som ska göras, enkel men betydelsefull på alla sätt och vis ! :)

 


Nu har jag babblat på om dessa tre godingar..


Nu ska jag ta och plocka undan lite här hemma och diska lite tror jag allt.. Sen kommer snart min goding hem igen ! 


Denna dagen har jag haft en extra stor saknad av min skatt...

Om jag inte klarar mig en dag utan att få höra hans röst eller se hans fina ansikte, hur skulle jag då klara ett helt liv utan honom? Skönt att man inte behöver fundera på de där ändå,jag vet att de kommer vara vi två tills döden skiljer oss åt <3

Av johanna harrysson - 8 februari 2012 10:39

Onsdag denna onsdag.. som precis har börjat..


Har suttit och haft världens asgarv här nyss , Gustav som är en stooor katt ,som väger nästan 6kg, när man ser honom och känner honom så vet man att han är snarlik katten Gustav i filmen.. Allt utom lasagne stämmer in på vår kära kisse..

Men för en liten stund sen så fick han något cp fel.. Han hoppar en meter upp i luften gör en helomvändning och kutar fort som fan iväg,kommer tillbaka och gör samma sak igen.. Jag började skratta åt honom och då hittade han en "sten" från kattsanden på golvet som han sprang runt och "spelade fotboll" med.. Han såg förjävla rolig ut måste jag ju säga :P 

Och nu har Nikki drabbats av denna sjukdom honom också ser de ut som :D hehe! 


På tal om katterna så verkar Gustav vara helt återställd nu efter sin sjukdom , vilket känns otroligt skönt..

Nikki har blivit en helt annan katt hon också, hon brukar alltid ligga på ett ställe långt ifrån oss och kommer nån gång ibland och vill låna en hand  för att gosa lite.. men nu de senaste så har HON kommit och lagt sig i mitt knä och gosat ner sig.. och hon är en rätt rolig och fin katt,för när man ger henne handen och klappar henne eller myser med henne så är hon så givmild så hon måste få ge tillbaka lite kärlek varje gång man klappar henne,låter man henne inte gosa klart för att visa sin tacksamhet så tar hon tar med hela tassen och klor (löst) i din hand som att hon säger " vänta lite nu,jag måste få tacka dig för de du gjort för mig" ..


Dom är så söta våra små bebisar ! :)



Men men.. hmm idag händer de inte så mycket mer än vad de har gjort hittils, jag gick upp EXTRA tidigt idag för att ringa bistånd och få tag i hanläggaren jag sökte igår, nu fick jag tag i henne och nu ska vi bara styra upp ett hembesök :)


Eddy är på jobbet och jag är här hemma, ska snart börja greja lite här hemma - EFTER våra bästa år är slut :D hehe! Kan inte missa de underbara programmet ;)


Nej vem vet , jag kanske återkommer senare med något mer intressant ;)


Avslutar med bilder på våra små hjärtan ! 


   

Ovido - Quiz & Flashcards