lollohanna

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av johanna harrysson - 14 februari 2012 11:14

Yes. Idag var vi här , den dagen då alla förklarar sin kärlek till varann..

Våran dag blir nog inte riktigt lika "gulligull" som dom flestas blir.


Eddy jobbar och när han slutar så är de bara att kasta sig in i  bilen och åka ut till min syster och fira min systerson (mitt fadderbarn/gudson vad man nu säger) som fyller år idag ! :) 

Dom fick verkligen en bra alla hjärtansdag för 9 år sen :)hehe!


Sen när vi kommer hem så blir de mys för hela slanten ..


---

Häromdagen tog jag modet till mig och messade en saknad vän, har velat göra de såå länge men jag har varit för feg.

Men jag tog iaf tag i de och nu känns allt så himla mkt lättare i vardagen faktist... Men vi får väl se hur de blir framöver..

---

Jag får väl offra mig lite och sprida lite kärlek till min underbara familj och min världsbästa sambo. Jag kan inte begära så mkt mer än vad jag fått.. Jag är otroligt tacksam för var dag jag får tillsammans med dessa människor.

---

Dock finns det en sak som fattas.. Den bästa vännen jag en gång hade, som jag kunde prata med allt om,kvittade vart vi var så hade vi alltid roligt. Vi hade samma humor och vi båda behövde någon att prata med, vi stöttade varandra när allt var som jobbigast .Samt att vi skrattade en hel del, det var inte en gång som vi sågs då vi inte hade ett leende på läpparna.. och de är tungt att ha varit med varandra i princip varje dag i flera månaders tid,till att säga ett kallt hej när man möts..

Men jag hoppas att de nån gång kan bli lika kul och att man iaf kan träffas och umgås ibland.. Det är min dröm just nu .. För tillsammans med denna personen så kunde man säga allt,vare sig de va positiva saker eller negativa, de kvittade när de var... Personen fanns alltid och lyssnade..


---


Nej nu ska jag fortsätta den lilla städningen som är kvar :)


Ha en underbar alla hjärtans dag allihopa <3

Ovido - Quiz & Flashcards