lollohanna

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av johanna harrysson - 23 februari 2012 15:48

Yes snart är denna helgen här som vi väntat på sen i december.. Imorgon eftermiddag sätter vi oss i bilen upp mot Gävle för att hälsa på Jenny m. familj, samt för att fira Caspers 1 års dag ! :)


Vi stannar hela helgen och ger oss av hemåt på söndagen någon gång.. Dock blir de bara jag och Eddy som åker hem då.. Vi får åka upp till Örebro fredagen efter för att hämta hem svärmor.. Rätt trist resa men vi kommer iaf hemifrån en stund.. Dock börjar jag bli lite stressad nu ... Vi skulle ju egentligen flytta om två månader, men nu ska vi vara ute sista mars.. Så vill packa ner i princip allt som inte används nu.. Så de inte blir så stressigt som de lätt kan bli då man sista veckan har ett halvt hus kvar att packa ner..


Nej de vill jag inte ha.. Så nu när vi kommer hem från Gävle på söndag så blir de att börja packa ner de som vi ska ha kvar som just nu står i källaren.. Sen tar vi tag i de som finns här uppe som vi ska ha kvar /sälja/slänga.. 

Vi har på tok för mkt saker känner jag.. .puh ! kommer bli stressigt.. men som tur är så har vi underbara vänner som är villiga att hjälpa oss med alla dessa flyttlass som de kommer bli.. Då vi bara har typ en dag på oss att flytta ALLT... Sen kommer ju de som är de roligaste av allt... Flyttstädet.. nej fy fan va jag hatar den skiten.. Men det är trotts allt lättare att städa detta stället än en lägenhet.. För om man ser till den städningen som gjordes här innan jag flyttade in så har han inte höga krav på flyttstädning....


Men men vi får väl se hur allt detta går.. Känner mig redan grymt stressad och vill bara börja greja nu... Hatar att stressa.. :O !! 


Imorgon blir de dock en stressig dag...

Vid 11.30 ska jag vara hos mamma för att få hjälp utav mina systrar att fixa mitt hår, då jag blir rätt handikappad när jag ska göra saker i en spegel :P hehe ! höger blir vänster o tvärtom... Så dom får de inte lätt imorn ;) höhö! Sen vid 14.00 ska vi fotas o ha oss.. och de tar 3-4 timmar.. vilket gör att de blir ännu stressigare då bilen avgår hemifrån ca.17.00 .. :o ! Men men .. får väl hoppas på tre saker.. 1. Att de inte blir så stressigt som jag tror . 2. att bilderna blir kanon . 3. att jag hinner hem i TID! 

och självklart 4. att få en underbart lugn och skön helg bortom alla måsten..


---

Jag är så otroligt lycklig så jag vet snart inte vart jag tar vägen.

Jag har en fantastisk människa vid min sida var dag.

Att äntligen få känna mig älskad på riktigt, utan massa fasader.

Att bara kunna få vara mig själv ..

Jag är så otroligt glad över att få tillbringa varje dag tillsammans med mannen i mitt liv.



Jag älskar dig Eddy Johansson. Du är mannen i mina drömmar.

Och jag vet att tillsammans klarar vi alla hinder i denna värld <3


Tills döden skiljer oss åt !

Ovido - Quiz & Flashcards