lollohanna

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Onsdag...

Av johanna harrysson - 8 februari 2012 10:39

Onsdag denna onsdag.. som precis har börjat..


Har suttit och haft världens asgarv här nyss , Gustav som är en stooor katt ,som väger nästan 6kg, när man ser honom och känner honom så vet man att han är snarlik katten Gustav i filmen.. Allt utom lasagne stämmer in på vår kära kisse..

Men för en liten stund sen så fick han något cp fel.. Han hoppar en meter upp i luften gör en helomvändning och kutar fort som fan iväg,kommer tillbaka och gör samma sak igen.. Jag började skratta åt honom och då hittade han en "sten" från kattsanden på golvet som han sprang runt och "spelade fotboll" med.. Han såg förjävla rolig ut måste jag ju säga :P 

Och nu har Nikki drabbats av denna sjukdom honom också ser de ut som :D hehe! 


På tal om katterna så verkar Gustav vara helt återställd nu efter sin sjukdom , vilket känns otroligt skönt..

Nikki har blivit en helt annan katt hon också, hon brukar alltid ligga på ett ställe långt ifrån oss och kommer nån gång ibland och vill låna en hand  för att gosa lite.. men nu de senaste så har HON kommit och lagt sig i mitt knä och gosat ner sig.. och hon är en rätt rolig och fin katt,för när man ger henne handen och klappar henne eller myser med henne så är hon så givmild så hon måste få ge tillbaka lite kärlek varje gång man klappar henne,låter man henne inte gosa klart för att visa sin tacksamhet så tar hon tar med hela tassen och klor (löst) i din hand som att hon säger " vänta lite nu,jag måste få tacka dig för de du gjort för mig" ..


Dom är så söta våra små bebisar ! :)



Men men.. hmm idag händer de inte så mycket mer än vad de har gjort hittils, jag gick upp EXTRA tidigt idag för att ringa bistånd och få tag i hanläggaren jag sökte igår, nu fick jag tag i henne och nu ska vi bara styra upp ett hembesök :)


Eddy är på jobbet och jag är här hemma, ska snart börja greja lite här hemma - EFTER våra bästa år är slut :D hehe! Kan inte missa de underbara programmet ;)


Nej vem vet , jag kanske återkommer senare med något mer intressant ;)


Avslutar med bilder på våra små hjärtan ! 


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards