lollohanna

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Jag vill jag vill jag vill..

Av johanna harrysson - 8 februari 2012 13:35



åååh att man kan vara så sugen på att lägga sig under nålen och känna den sköna smärtan av tatueringsmaskinen ?! sjukt egentligen.. Men ååh vad jag vill, vill först och främst göra klart den senaste jag gjorde, mitt hjärta på handleden med ett E i , haha ja ni kan ju gissa vad de står för ;) 


sen vill jag ha min stooora sol mellan skulderbladen, sen två till .. sen är de nog bra ... eller ? njae .. lätt att man gör en och säger "detta är den första och sista" tss pyttsan heller.. att tatuera sig är som en drog, har man gjort en så blir de lätt någon/några till.. 


Jag gjorde min första 2007 tillsammans med Eddy i en soffa i stan :P hehe ! Den kunde blivit bättre ,men men man får vad man betalar för eller hur ? ;) Nu är den dock fin, fick göra om den tre gånger om man räknar med första gången innan den blev klar, sen blev de en hyllning till min mamma på andra armen, och på samma arm sitter även mitt nyaste tillskott (oktober-11) mitt hjärta !:) Ångrar inte en sekund att jag gjorde den,dock behöver den fyllas i för de första,för den är typ grå-spräcklig nu :P hehe ! men men de ska nog bli fixat SNART !! :D 


Har nog alla tre på bild.. hmm kanske skulle kasta in dom ?:) 


men min sol som bara ett fåtal har fått se på bild kommer jag inte lägga ut nånstans innan den sitter på min rygg !! :D För vill inte att någon annan ska hinna före eller sno min idé ;)


1:a bilden är efter att jag "gjort om" den för andra gången (då hos en riktig tatuerare i Skövde )


 

2:a bilden är när min första tatuering är klar,samt min 2a :) Båda två är gjorda och färdigställda utav Tattoo Martin i Skövde.

 

3:e bilden är på mitt hjärta med mitt "E" i :) Nygjord och lite svullen, hehe ! nu ska den dock snart bli klar, fylla i konturerna är de som ska göras, enkel men betydelsefull på alla sätt och vis ! :)

 


Nu har jag babblat på om dessa tre godingar..


Nu ska jag ta och plocka undan lite här hemma och diska lite tror jag allt.. Sen kommer snart min goding hem igen ! 


Denna dagen har jag haft en extra stor saknad av min skatt...

Om jag inte klarar mig en dag utan att få höra hans röst eller se hans fina ansikte, hur skulle jag då klara ett helt liv utan honom? Skönt att man inte behöver fundera på de där ändå,jag vet att de kommer vara vi två tills döden skiljer oss åt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards