lollohanna

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Drömmar.

Av johanna harrysson - 6 februari 2012 11:17

Mina drömmar börjar gå lite överstyr nu för tiden känner jag..


Drömmer jag inte om Pappa så drömmer jag mardrömmar..


Inatt var en sådan natt, när jag vaknade och försökte "skrika" så kunde jag inte hur mkt jag än försökte,och då var jag ändå vaken. .Jag visste inte om jag skulle hålla mig vaken eller om jag skulle våga somna om , men jag somnade om och  började då drömma från där jag slutade innan jag vaknat.. Och hur ofta händer de ?! Detta hände 3 ggr i natt, sista gången så ville jag varken vara kvar i huset eller somna om,  jag kan erkänna att jag är mörkrädd,men när jag inte ens vågade titta upp efter att jag vaknat dessa gånger i natt,gjorde mig ännu mer rädd..

Jag tog in fötter o armar under täcket och halva ansiktet var de enda som fanns kvar utanför täcket, och jag höll på att dö av värmeslag,vi har ju eldat några dagar nu,och då gillar värmen att hålla sig i sovrummet,så de va säkert 22' där inne och jag som hatar att somna när de är varmt, hellre för kallt när man ska sova. Så jag höll på att koka där under täcket med Eddy tätt intill och två katter som glodde på mig och undra varför jag flyger upp varje gång jag vaknat..


Men jag ser detta som ett tecken... Drömmen handlade dels om detta huset, det var inte alls som de är nu , jag och Eddy bodde inte här ,men en familj vi känner gjorde... 

Tror nog att de är meningen nu att vi ska flytta härifrån, inte  första gången jag har mardrömmar om detta huset..

Så nu hoppas jag bara på att jag slipper dessa nätter från och med nu, jag behöver min skönhetssömn!


Samma sak gäller dessa knarrningar och skuggor och känslan av att det är någon mer här.. Ibland känner man det extra tydligt när man går runt här själv,då katterna ligger o sover nånstans.. Både jag och Eddy tror ju på sånt här , och dom får gärna finnas runt mig de spelar ingen roll,kan vara skönt att inte behöva vara ensam, men när de är så otroligt nära så de känns obehagligt och skrämmande då kan de kvitta...


Väldigt mkt babbel här nu känner jag..


Allt jag har att säga nu är att det ska bli skönt att få komma härifrån och slippa alla problem.. Folk som vi pratat med tror att när vi menar att vi ska flytta till en trea att den lägenheten kommer vara lika stor som huset.. och när man då säger "Mm. de är en trea på 104kvm" så tappar folk nästan hakan :P Men fan fina människor ska bo fint och stort ;)


Babbel babbel..


Nej nu ska jag kika lite på tvn innan jag drar igång med städningen :)

 
 
Spirit

Spirit

6 februari 2012 11:33

Fy så kallt det är, sticker in min frusna näsa o kollar av din blogg idag . Hoppas dina hemska mardrömmar ger med sig o försvinner.//S

http://www.mosthaunted.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards