lollohanna

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Ny vecka nya tag.

Av johanna harrysson - 30 januari 2012 12:49

Har haft en händelserik helg..


I fredags var de både husvisning och sen matlagning, Eddy fyllde 24 i lördags..


Yes i fredags så kom de folk hit och kikade på huset och som var intresserade ,så inom tre månader så bor vi inne i stan.. För mig är det blandade känslor att flytta in till stan, för första gången på mina snart 23 år .. Jag är ingen stadsbo precis,gillar lugnet och att man kan välja stormen liksom..

Men man får väl vänja sig lite ! :)


Senare på fredagen så åkte vi och handlade med mamma inför Eddys kalas här hemma , dock så räknade vi med på tok för mkt mat så de finns mat för 12 pers till här hemma :D hehe! 


På lördagen tog vi en liten sovmorgon och tog de lugnt fram tills alla kom, sen var de full rulle fram till kvällen,då de bara var en liten Rasmus kvar här .. Han blev lite sugen på alkohol så vi körde på honom denna kväll..hälsade även på Neger en sväng, sen vid 2 tiden så körde vi hem den "nyktra" Rasmus och åkte hem o sov.


Söndagen tog vi vara på att de kallas för vilo dag,  vi gick inte upp ur sängen före 16.00 då vi började bli lite hungriga.. Så vi hade legat och kikat på film,serie, och jag erkänner väl att jag somnade om lite då och då under dessa timmarna ;) Sen när vi varit och handlat så gjorde Eddy maten för en gångs skull här hemma, måste tyvärr erkänna att han lyckades ganska bra :)


Efter maten och innan så fortsatte vi vår vilo-dag.. Vi gjorde inte många knop denna söndagen och de känns idag, igår var jag trött hela dagen,somnade ifrån filmen, och somnade ifrån Prison break tom, vaknade varje gång som Eddy sa något om serien.. så jag sov mer eller mindre mig igenom hela söndagen ,men det var otroligt skönt.. Dock känner jag de i ryggen idag, inte så bra o ligga ner en hel dag ;)


Idag är de ny vecka och nya tag.. Skulle åkt in till mamma idag men hepp hennes bil tog självmord igen så jag får hålla mig hemma idag också ! :) Kanske blir att vi flyr hemmet lite när Eddy kommer hem ifrån jobbet ! :)


Nej men nu får jag väl ta och hitta något att göra, kanske kan hitta något jag kan packa ner i dom älskade flyttlådorna .. Folk undrar varför vi börjar packa redan.. svaret kommer här... Vi har saker till förbannelse! Vi har nog möbler och grejer till tre lägenheter... inte alla som har 5 rivjärn och 6-8 st vitlökspressar eller 15 underlägg. köket kommer bli de värsta att packa ner och sortera ut kan jag ju lova er :P för mkt saker ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards