lollohanna

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av johanna harrysson - 25 januari 2012 11:17

Kan inte med ord beskriva denna lyckan som sprids i hela min kropp !! :D


Det bästa var nog samtalet med vår nya hyresvärd


J: Hej de är Johanna Svensson

K: ja heej?

J: Hör du inte vem de är?haha!

K: Nej inte än men de kommer nog snart

J: Jag hjälper dig istället.. Johanna,stenstorp,affes tös,torpagatan.

K: ja men nu vet jag ju vem du är , va faaaan vill du mig? haha!

J: jo jag har kikat på S och M´s lägenhet och 

K: och du är intresserad?

J:  ja annars hade jag väl inte ringt dig ? haha

K: nej de är sant.. Men då är lägenheten din!

J: va ? du skojar inte?!

K: nej varför skulle ja göra de, jag vet ju vem du är och vart du bor!

J: ja snart vet du iaf vart jag bor ;) haha


Så underbar känsla detta är alltså tror ingen förstår vilken lycka de här är..

Dock är jag nervös över hur de är att bo i stan och inte bara i en förort till stan :P


Men guuud så skönt de ska bli att komma härifrån ! :D så less på att klippa detta gräset,skotta denna snön så ni anar inte;)


Jag har en underbar sambo, underbara små bebisar , och snart en underbart stor o fin lägenhet :D!!

Av johanna harrysson - 25 januari 2012 10:31

På lördag fyller min andra hälft hela 24 år ! 

Shit vad åren går fort nu för tiden..

Men de kommer nog allt bli en bra dag för min lilla skatt .


Bästa presenten blir nog att vi flyttar ifrån huset och in i en stor stor lägenhet på 104kvm ;) yeaah! 

Det blir billigare för oss att bo i en så stor lägenhet ,på ett centralt ställe i stan än att bo i detta huset.. De är rätt sjukt när man tänker efter, men så är den sanningen.. Och ska ja va ärlig så är jag liiite nervös inför att för första gången i mitt liv bosätta mig I en stad.. Fan ja höll på och dö när jag flyttade ifrån Stenstorp och bosatte mig i Gudhem.. Hmm hur ska detta gå? Men jag blev kär i den lägenheten , inte som alla andra, och de räckte med att jag ställde mig i hallen så kände jag mig som hemma, och Eddy sa direkt att denna ska vi ha ! 


Just nu sitter jag och skakar som ett asplöv!! :O Ska ringa nya värden snart och de komiska i de hela är att hela min barndom så har jag bott granne med denna människan ! :D hehe! snacka om att världen är liten men ändå sååå bra ! 


Nej nu ska ja kika klart på våra bästa år och sen slå honom en signal.


Jag är så otroligt glad !!! :D wieeeho!

Ovido - Quiz & Flashcards