lollohanna

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av johanna harrysson - 9 januari 2012 10:49

Denna helgen har varit mycket händelserik :)

I fredags mötte vi upp Räs och Moa för att åka på bio tillsammans,dock inte samma film, men de var iaf samma tid ;) 

Väl där mötte vi min brorsdotter och hennes kille,sen efter bion va slut så satt vi och vänta på moa o räs en stund, i samma veva som dom kom ut så kom även Eddys bror Daniel och hans fruga Elin ut :) En liten chock fick vi oss allt,men lika trevligt att träffa dom varje gång :)


På lördagen så kom Räs och Moa hit igen,denna gången med massa virke som vi ska elda med,stort tack igen :)

Sen fick vi ett ryck, slängde ut allt ur "bokhyllan" och dammade ur och möblerade om i den,sen satte vi äntligen upp våra "fotohyllor" i hallen ,samt två stora kuber på väggen i vardagsrummet ..

Jag fick ett extra ryck när jag äntligen fick plocka bort julen tror jag ;) 

(Nästa sak som vi ska göra är att ändra om tyget som hänger i vår himmelsäng,kommer bli så fint så fint sen ;)  )

Sen så var pojkarna uppe på taket o grejade och sen var dom nere i garaget och grejade med den lilla polon...


Söndagen sen så åkte vi ut till Räs vid 12 tiden och hjälpte honom ta ner en vägg på övervåningen, jävlar i min lilla gata vad mycket damm de finns i väggar ;) speciellt gips ! :D hehe!

Men de blir nog bra sen när det väl är klart ! :) Sen lastade vi kärran o så åkte vi hit  o slängde av ännu mere virke ! :) Underbart!


Har haft en underbar helg med underbara människor..

Idag är jag dock fortfarande tjock i halsen efter allt damm :O


Imorgon så sticker jag ifrån hemmet en sväng för att åka mot Stenstorp-Dala och äntligen träffa Min SessaBus igen :) Mycket prat o många skratt kommer de GARANTERAT bli ! som vanligt ;)


Nej dags att se klart slutet på VBÅ och sen åka in till mamma en sväng :)



Ovido - Quiz & Flashcards