lollohanna

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Hur kan vem som helst få bli förälder ?

Av johanna harrysson - 24 januari 2012 11:35



Här kan jag säga att jag vet vad jag pratar om !!


Vet en stackars liten flicka, som snart fyller 4år , som har blivit så otroligt sviken utav sin "pappa" kan inte ens kalla honom för de för han är fan ingen pappa. Kanske på papper men inte i sitt beteende..


Han lovar henne så otroligt mycket, han lovar att han ska komma o hämta henne den o den dagen, att hon ska få de o de .. Men när den dagen kommer så slutar det med att denna lilla flicka får gråta sig till sömns,att mamman till henne mår skit pga pappans beteende. 

Denna lilla flicka fick inte ens en hälsning på jul av sin pappa, nu är frågan - kommer han gratta henne när hon fyller år ?

Vad jag tror så kommer han inte de , för han har en ny familj nu, gift sig och nyss fått en son till.. Han har alltså nu tre söner och en dotter ! 

Han har inte fått ha sina två andra söner pga att han misskött sig, när han och jag umgicks så hade han inte ens mat till sin dotter när hon kom så jag åkte o handlade med henne.. Brukar man inte fixa sånt när ens barn kommer ? Dom ska väl ändå kunna äta ??!!


Nu sitter han och säger till mig och många andra att dotterns mamma inte tillåter han att se sin dotter, att hon håller henne ifrån honom o tuttar i henne massa lögner..

Jag kan ärligt säga att jag VET vem som ljuger i detta fallet !!

Det är HAN som ljuger, han ser bara sin nya "fru" i allt detta och deras nya son...

Sen säger han också att dom inte har pengar till mat ens... Borde man då skaffa ett till barn  ? om man inte har råd med mat till två(plus hennes son) då borde man väl skaffa sig ett jobb innan man tänker på att skaffa en ny unge?! 


Jag blir så jävla irriterad på denna människan.. Hur fan kan han få rätt att förstöra sina barns liv, att ljuga dom rätt upp i ansiktet !!


Att skylla på att mamman i detta fallet inte låter honom träffa sin dotter är så jävla idiotiskt att säga.. För vem utav dessa två bor på ett ställe som han inte talar om för någon,och söker man på internet så står dom kvar på sin gamla adress ? JO HAN!!! inte hon! Vem fan är de i detta fallet nu som "gömmer" sig ? Vem är de som förlorar allt vad familj heter ? JO HAN! med all rätt !


Men vem är de som skadas av de ? JO BARNEN! Tror han på allvar att dessa stackars barn kommer komma springandes till honom när dom inser vad de är han gör ? Skulle inte tro de va!!


Varför finns de inget jävla intyg på vem som får bli förälder ? När de handlar om homo/bi sexuella är de en jävla process om dom ska få skaffa familj, men mot alla andra människor så är de bara att pippa på o kommer de en unge om 9 mån så gör de, inget mer med de lixom! 

Vart fan är Sverige på väg!!


Hur fan kan denna "mannen" sova om nätterna, hur kan han andas ut varje dag när han vet att folk är efter honom för de ena o de andra, hur kan han lugnt gå genom stan. ???!! Han sviker inte bara sig själv,han sviker hela sin familj!!!!! Vilken idiot han är !!! 


Nu har jag fått avreagera mig lite på denna idioten!!! :@

 
 
Bella

Bella

24 januari 2012 12:00

Tror jag vet vem du pratar om och tyvärr har han alltid varit sån =/ Han ljuger och är skylldig allt och alla pengar. Kan man inte ta hand om de barn man har borde man verkligen inte få skaffa fler

http://mammatillindra.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna

24 januari 2012 12:20

Tror också jag vet vem du menar... men jag tänkte lägga till det, att om mamman i fråga nu inte vill att dottern ska träffa honom, så förstår jag henne. Vem vill utsätta sitt barn för mer svek?
Jag hade också velat hålla mina barn ifrån en sådan pappa.
Tack och lov så har mina barn en underbar pappa, så jag slipper de problemen. Men fy faan vilken ångest hon måste känna..

 
Elisabeth McCann

Elisabeth McCann

26 februari 2012 12:06

Vilken ansvarslös människa. Förstår för övrigt inte varför någon vettig tjej över huvud taget överväger att skaffa barn med en sådan kille. Borde man inte avvakta att skaffa barn med någon tills man vet om han har bra pappapotential?

http://parfymeribellefemme.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards