lollohanna

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Hobby..

Av johanna harrysson - 12 januari 2012 10:43

Har länge suttit och tänkt på en hobby.. Har samtidigt funderat på om jag har någon?

Men kom snabbt fram till att jag inte har någon hobby längre. Förut hade jag hästar och sånt,nu har jag inget utav något. Dock så känns det rätt trist, jag vill verkligen börja vara mer i ett stall,börja rida igen. Börja skaffa en hobby helt enkelt,det är ju både träning och hobby i samma grej ;)

För ingen kan ju neka att man inte får ett snyggt arsle om man rider ! :D hehe


Vissa har ju sina barn som en hobby,men isf får ju jag låna mina systrars barn o ha dom som hobby :P


Njae jag tar nog hellre hästarna som hobby tror jag !


Idag ska jag till banken på ett ärende.. Är sjukt nervös,men jag vet inte varför egentligen!?

Men så är det väl alltid när man ska till såna ställen antar jag..


Just nu sitter jag och kikar på våra bästa år som kanske gör att jag kan lugna ner mig lite ;)

Sen är det dags att börja försöka likna en människa igen! :)


Imorgon börjar min första lektion i data i skolan..Får väl se hur väl jag som är så sjukt teknisk (not) klarar detta ;) men de ska nog gå bra ! :)


Igår tog jag steget att beställa en ny mobil..får väl se om den kommer hem eller inte, men jag håller alla tummar o tår kan jag ju säga och de borde nog inte vara något problem :)

Så snart äntligen kan jag slänga denna skit mobil åt helvete !!


Nej dags att fortsätta kika på mitt program :)


Eddy- Tillsammans har vi gått igenom allt, klarat allt.. Och vi båda vet vad vi vill ha ut utav livet , vi båda är på samma plan i livet, vi båda funkar bäst tillsammans med varandra. Jag älskar dig och har alltid gjort ,genom alla år <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards