lollohanna

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Fredag & -25kg

Av johanna harrysson - 6 januari 2012 15:24

Nu är det äntligen fredag vilket innebär lång skön och mysig helg tillsammans med Eddy.


När jag vaknade imorse så var det i en perfekt tidpunkt 10.15 så då var det bara raka vägen upp o sätta sig i soffan slänga på 3an och kolla med stora ögon på Våra Bästa År ! Har följt detta program sen jag gick i 5e klass,vilket är några år. Men senaste året har jag inte haft 3an hemma så då har jag fått åka till mamma o kika på de ibland för att hänga med något,men nu jävlar ska ja kika till ögonen blöder ;)


Sen när Eddy hade vaknat så drog han på sig arbetsbyxorna (oh yes dom klär honom väldigt :G )

och gick ut o började kapa ner några träd på baksidan (han har inte kommit in än ). 

Jag ställde mig o började diska upp den lilla disk vi hade och sen gick jag lös på hela huset,så nu kan man nästan slicka på golvet :p hehe !


Om någon timme så blir de älsklingens underbart goda kebabgryta, allt som är i går ner i min mage utom vattenkastanjerna samt inte all kebaben,jag är rätt mesig när de gäller kött ;) hehe!


Om några timmar så blir de att ta med sig Räs och Moa till stora staden Skövde för att glo på bio,dock ska vi inte se samma film men för de kan man ju ha trevligt tillsammans xD


Snart får jag nog fånga in mannen min ,magen börjar ropa efter mat och min gryta får aldrig samma smak som hans så idag är det hans dag i köket,jag klagar inte dock, jag får slippa stå där och han får laga maten ;)


Perfekt sammarbete de där ! haha!



Nej nu får jag ta och hitta på något för här kan man ju inte sitta hela dagen ..


Eddy , du har mitt hjärta för all framtid   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards