lollohanna

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

hmm vad ger jag mig in på ?

Av johanna harrysson - 4 januari 2012 22:33

hmm Camilla min gamla chef fick precis med mig på ett knepigt pass på TK nästa vecka.. Sh'bam heter de och verkar rätt skönt och väldigt jobbigt o svettigt..  Men kanske får bort min "slappa" hud efter min viktnedgång,vem fan vet ?:) Hoppas kan man ju alltid göra iaf ;)



Imorgon blir de att åka med syster yster o jobba (hos min bror ) och sen blir de förhoppningsvis hem till henne o så får Eddy svänga förbi där efter jobbet o plocka upp mig ;) hehe ! lite får man väl köra med honom ? Det är ju typ på vägen iaf ..


Annars har jag nästan skött mina sysslor här i vårat lilla hus idag, har tvättat o hängt upp tvätten och diskat o ställt in disken och sen lagat mat.. riktig husmor har jag allt blivit :D hehe! 


Nästa vecka har jag massa roligt på schemat, eller det börjar till helgen.. 

På fredag ska jag o mitt hjärta åka på bio (igen) har nog blivit vår nya trend att gosa ner oss i dom sköna stolarna o se på film ;) 


Sen har vi ju hela helgen o bara unna oss saker tillsammans..


Sen nästa vecka någon dag så ska jag åka till min gamla barndomsvän Sandra som jag inte sett på något år eller två,vilket ska bli riktigt kul,vi har ju mängder att prata om om inte annat ;) hehe !


Sandra och jag höll ihop ganska tight under en låååång period,hade vår första fylla ihop på en studsmatta (?) jävligt kul om ni frågar oss ;) 

Den hemska fyllan med tallriken som jag skrev i ett tidigare inlägg var hon med på oxå, och sen har vi varit små "bad girls" med allt från ägg till att ringa olika roliga telefonsamtal osv :D riktigt kul har vi iaf haft tillsammans under alla år :D ! 

Mobbat lärare har vi också gjort ,dock efter att dom mobbat oss först genom att ge oss en mängd IG´n .. Dock kunde ju Sandra reda ut så hon kom in på en linje på gymnasiet ,men de sket sig ju för min del :P hehe!


Sen när hon tar studenten så är hon tjock som en elefant och de såg ut som om hon svalt en badboll .. hon var gravid med andra ord ;) sen några veckor senare ploppade lilla Nelly ut,eller ploppa är nog fel ord för den graviditeten hade jag fan aldrig velat ha ;) haha!


Jag blev lovad att få köpa hennes föräldrars hus ,men hepp dom sålde de innan ja ens hunnit råna banken efter pengar ;) haha!


Nu bor hon i ett stort hus tillsammans med sin sambo deras dotter Nelly och hunden Russel ! :) 


Fan sandra nu berättar jag hela ditt liv här ;) haha! money plz :)


Men hur som helst så ska de iaf bli kul att ses igen ! :)



Nu har jag dock inte så mkt mer att säga.. Ni är rätt B på att kommentera !:O Och jag börjar få slut på idéer här i min lilla hörna...

 
 
Sandra H

Sandra H

5 januari 2012 10:33

alltså de där fångade ju allt om mitt liv ;P.. HAHA.. ne du får vit choklad kladdkaka :P.. De är värt mer än alla pengar i världen hahaha :D..

http://www.sandrahoglunds.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards