lollohanna

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av johanna harrysson - 27 juni 2011 23:54

Började dagen i lugnt tempo här hemma innan de var dags att åka till mamma och greja och äta för att sen bege sig mot jobbet..

Jobbet gick kanon idag , jobbat med folk som förstår allihopa och de känns skönt :)

Klockan ringer 05.20 och då är de bara att göra sig  i ordning snabbt och lätt .. (kommer nog snoosa sönder den stackars telefonen innan ja kommer iväg) för att åka till jobbet och jobba 7-15 , för att sen göra hemlisar med Emeliy ;) 

Hoppas bara att de uppskattas ,men de tror jag nog att de kommer göra ,för de kommer bli så jävla nice så de finns inte:D



Ett leende ifrån dig gör så hela kroppen pirrar, och allt jag känner är glädje och lycka!


 

Av johanna harrysson - 27 juni 2011 01:06

Jag har aldrig haft denna turen i hela mitt liv.

Jag har världens mest underbaraste vänner, och det menar jag av hela mitt hjärta . Dom orden jag fått höra idag har verkligen gått in på djupet av hela min kropp och jag vet inte vad jag ska säga eller göra för att visa hur otroligt tacksam jag är över att få denna hjälpen! 

Ni är värda mer än guld, jag står i stor skuld till er och de spelar ingen roll om jag så ska springa till norrland och tillbaka - jag skulle inte tveka en sekund jag skulle göra allt för er ! 

Ni har räddat mig ! 


Jag är så otroligt glad och tacksam och jag hoppas att ni förstår de.. Tårarna bara rinner av glädje och lättnad. 

Jag är en sån person som inte kan be om hjälp även fast jag skulle vilja skrika ut "HJÄLP MIG SNÄLLA" , men idag förstod jag vad äkta vänskap är ..

Ni är mina räddande änglar !


Ni är värda mer än ni tror !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards