lollohanna

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av johanna harrysson - 25 juni 2011 00:21

Varför ska det alltid finnas denna längtan för ? visst att de är skönt att ha något att längta till , att inte få allt serverat. men ibland går tiden väldigt långsamt men när man väl har roligt så går den så otroligt fort , varför ska de vara så för ? varför kan det inte vara tvärtom så man kan ha roligt mycket längre?!


Midsommarafton idag alltså... Kändes som vilken dag som helst. blev aldrig nån dans kring stången pga världens störtskur som kom från ingenstans. så sorry mamma du vann inget på alla 100 lotter  du alltid brukar köpa ;) 

Sen på jobbet var de stressigt som bara den, vi var en person mindre än vanligt och det är dom tydligen inte vana vid så vi körde på så gott vi kunde.. Fick ytterligare en dag att jobba denna veckan , min lediga dag på en hel vecka dessutom. men när man vet hur svårt dom har att få in folk så kunde jag inte säga nej. tackade dock nej till delad tur  imorgon kände att jag behöver få lite sömn om jag ska orka jobba 8 dagar i streck..

Så min helg kommer se ut så här : Lördag jobb 15-21.30 . Söndag jobb 15-21.30 .. sen måndag jobbar jag också kväll.. Jag ska inte klaga för de är pengar som jag behöver och jag trivs bra på jobbet.. men lite får man väl klaga ? Hoppas att de regnar hela nästa vecka iaf dom tiderna då jag jobbar ;) 

Det kan vara en regnig sommar i år förutom just dom dagarna som jag och Emeliy inte jobbar eller dom tiderna vi inte jobbar ;) 


Jag hörde just din röst i bakgrunden och jag såg ditt ansikte och ditt leende framför mig direkt.. Jag är fast och jag vill inte slitas därifrån. Jag vill få min lilla vilja igenom !

Nej nu får de allt bli att starta nån film och somna gott till den och drömma om min lilla prins !

Måste ju natta mina älskade små bebisar också, förutom den tjockisen som ligger på min arm som somnat (både armen och katten)..


     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards