lollohanna

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av johanna harrysson - 24 juni 2011 11:13

Yes idag är de midsommarafton tydligen :) en stressig dag iallafall för mig. Ska börja dagen med att åka till mamma och göra i ordning mig för att sen åka till min syster m. familj i Valtorp och äta massa potatis (sillen kan kvitta) sen blir de att följa den årliga traditionen - att åka ut till Stenstorp och dansa kring midsommarstången med alla barnen nu är dom ju faktist 7st i år i våran familj så de blir till att dansa loss till små grodorna där ;) fast jag är bara där en stund för sen bryter jag traditionen med att gå 50 meter och byter om för att börja jobba. Så de blir jobb till 21.00 sen hämta Emeliy i Häggum för att sen bege oss till stan en sväng. Hon ska upp tidigt och jobba men jag kan sova ut imorgon med , så underbart med sovmorgon ;)


Jag önskar att du var här

Att se in i dina underbart fina ögon

Att se ditt fina leende

Att få känna dina varma kramar


Allt löser sig med tiden , och jag hoppas att den tiden kommer snart !

Av johanna harrysson - 24 juni 2011 00:17

 Nu har jag fått hjälpen av älskade Emeliy för att fixa bloggen.. Ett stort tack igen gumman du är guld värd!


Har suttit länge nu och funderat på varför det ska vara så svårt att få ut sina känslor för någon.. Jag vet vad jag vill ha men jag kan inte säga de till personen.

Någonting stoppar mig och jag vet inte vad det är heller..

Kan de vara rädslan över att förlora något?

Kan det vara av ren feghet?

Jag har ingen aning och jag vet inte när jag ska våga "slänga ur" mig detta heller. men jag känner att de måste komma ut och de snart..


Jag har iallafall konstaterat att jag är en väldigt duktig övningskörnings lärare iallafall åt Emeliy :) hon är så duktig och jag är så stolt över henne .. Första gången var jag dock livrädd men nu kan jag somna när hon kör och det är ett väldigt gott tecken.. 

Hon kan köra stadstrafik och kan parkera utan problem, växlingarna är inga konstigheter eller något sånt. Och för en vecka sen sa hon "jag kommer aldrig klara de o de " och nu gör hon allt galant! Antingen är hon väldigt duktig som lär sig fort eller så förklarar jag väldigt bra ;) 


När jag ser dig så slår mitt hjärta dubbla slag och allt jag vill är att få springa fram och omfamna dig , att få känna dom varma hårda kramarna som du ger...


                                      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards