lollohanna

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av johanna harrysson - 26 juni 2011 02:01

Började dagen med att åka in till stan som vanligt.. För att sen bege sig mot jobbet. Sen blev de in till stan igen för att träffa folket :) Kvällen avslutades med en bil tripp ut i ur skogen och va nära på att välta omkull. men vi klarade oss allihopa och jag tror att jag lever än ! 



Den känslan är så underbar

Att se ditt leende

Att höra ditt skratt

Det kan göra hela min dag!


Nej nu får de allt bli natten för min del, upp och hjälpa mamma med maten för att sen hämta Emeliy på jobbet för att äta hos mamma och sen kommer Kim och Allan oxå dit , så de blir stor kok för mamsen imorn :)


Kommer nog drömma om mediciner och välta bilar i natt tror jag allt :O men lite bra drömmar får man nog också :) 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards