lollohanna

Alla inlägg under november 2011

Av johanna harrysson - 1 november 2011 15:06

Nu är de bara en månad kvar tills allt julbök startar , längtar riktigt mycket efter denna jul .

Måste säga att trots att det inte är någon vidare värme ute o mörkt mest hela dagen, så är detta den mysigare årstiden,men man kan ju undra vilken årstid det är ,höst eller vinter ? :P 


Men kvällarna är otroligt mysiga när det är mörkt ute och man får tända upp huset med massa ljus ,krypa upp i soffan och snoosa på sin skatt ,kan nästan inte bli bättre <3 


Jag mår så otroligt bra i de liv som jag nu har .. Bara två saker som ska fixas innan året är slut , skolan ska ta slut och sen ska jag hitta mig ett jobb :) Men de löser sig de också ! 


Jag längtar tills min skatt kommer hem idag ,då vi ska fortsätta plockandet här i huset , vi har garanterat mer saker vi två än 3 "normala" människor i vår ålder, ja menar vem fan har 5 rivjärn tillsammans?:P Man samlar visst på sig en hel massa saker genom alla år som man flyttat från lägenhet till lägenhet. Men vi har iaf lyckats slänga en hel del saker , men vi kommer nog fortsätta slänga bort eller sälja en del saker dom kommande veckor/månaderna :) 


Snart har vi även våran trappa på framsidan, så vi slipper gå in genom källaren :) Den kommer nog bli mycket fin där , de som man ser än så länge ser heeeeelt okej ut ,och då finns de ändå inga steg än :P hehe ! men räcket o allt sånt matchar huset mycket bättre än vad ja kunde tro ,så de är positivit :) Nu fattas det bara att rörmokarn ringer också så att elementen blir fixade ,sen är det bara för oss att börja fixa o dona inne i huset :) 

Vi ska enas om en tapet till hallen samt lister till rummen ;) de kan bli krig här men vi lyckas nog ;) hehe ! 


Nej om man kanske skulle ta och ta hand om den sista disken,sen invänta min skatt som snart kommer ifrån jobbet .. om typ en timme :P hehe! 


Ni är många som läser men inte en enda som kommenterar, vad beror detta på ?;)

Ovido - Quiz & Flashcards