lollohanna

Alla inlägg den 24 november 2011

Av johanna harrysson - 24 november 2011 16:08

Sitter här hemma och kikar runt lite och konstaterar först nu att det är en månad kvar till julafton idag :) Kan man mer än älska just julafton? Hela familjen samlas och äter mat ,och alla är glada . 

Sitter just nu och lyssnar på massa julmusik och bara längtar tills man kan börja sätta upp alla stakar i fönstren :) Är inte den personen som pyntar med massa tomtar osv , för tomtar gillar jag inte, och tur att jag har en sambo som inte heller gillar dom då ;) hehe ! Så här blir det endast ett par jul gardiner i matsalen,sen blir de några fina ljusstakar i några rum, de räcker gott o väl :) 


Snart ska vi ner på en tripp till Ullared för att kika efter lite klappar till familjen också, och även lite saker till oss själva ;) kan ju inte bara komma därifrån med saker till alla andra ! :D hehe ! 


Imorgon när mitt hjärta är på jobbet så ska jag stor städa hela huset för att sen kanske... men bara kanske börja sätta upp julsakerna ;) 


Snart är det även första advent också ! :) Nu kan dock snön få min tillåtelse att komma, och stanna till 1:a januari 2012 ;) De räcker gott o väl med en månad så där :) 


Nej nu ska jag fixa lite innan min skatt kommer innanför dörren :)


Ha de så bra alla ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards