lollohanna

Alla inlägg den 25 november 2011

Av johanna harrysson - 25 november 2011 20:37

Sitter här hemma och småsneglar lite på Idol, men jag måste säga att den enda som är bra i år är Moa .. Jag gillar inte att de bara är småbarn med, blir ingen variation eller något sånt utan bara massa småbarn... Trist tycker jag , men sån är väl tvn nu för tiden, speciellt Idol, inga tjocka eller äldre är tillåtet utan bara "normal Svenssons" ... vilket är trist ,därför jag inte följt idol i år tror jag....

Men då är de väl tur att de är sista året som de går :) ! 

får väl se om x-faktor eller va de heter är bättre..


Men men..


Nu sitter jag här hemma och väntar på att vårat fredags besök ska komma , nämnligen Räs och hans donna Moa ! 

Eddy är nere i garaget o grejar lite med bilen, och jag har precis kommit ur en underbart avslappnande dusch och väntar på att mitt illamående ska avtappa lite.. jobbigt när man knappt vågar röra sig för fort för de sitter upp i halsen på en.. Då blir man rätt arg , eller iaf jag .. För de finns inget värre i min värld än att kräkas, så de tar vääääldigt lång tid innan ja slappnar av om jag mår illa...

Men nog om sånt äckligt :P 


---

Mitt liv är komplett ,och jag vet att jag säger de varje gång här, men de är så det är .. Är så otroligt glad över mitt liv nu ! Har en underbar sambo och han är min sol i livet.

Jag har även en underbar familj <3

Ni alla är helt underbara !


Jag kan knappast önska mig något mer av detta livet ,just nu..


Folk kan snacka ,folk kan peka men jag vet vad sanningen är, och jag vet också hur denna stad är med sitt prat.. Kan ju vara därför som folk flyttar härifrån för att dom inte tollererar detta skitsnack om allt o alla.. och ena dagen kan dom sitta och prata skit om sin "bästa" vän och sen när dom träffar denna "vännen" så är de gulligull,snacka om att inte kunna stå för sina handlingar ?! :O 

Det är för mig ett tecken på fjortisbeteende !! 


Nej nu ska jag ta och fixa i ordning håret lite innan besöket anländer ! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards