lollohanna

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Har vi haft terrorister här ?

Av johanna harrysson - 2 november 2011 14:13

Huset börjar mer o mer se ut som ett bombnedslag, golven fylls av lådor och saker:P

Jag börjar få lite halv panik och vill få bort allt nu nu nu ! Vill få in allt på sin rätta plats, men det känns som om vi plockar o plockar men de fylls bara på med mer :P det värsta är väl ändå att alla lådor inte är uppe än, utan står i källaren än :P hehe ! vi behöver då fan inte köpa några saker på flera år ;) 


Men de kommer väl på plats allt snart och då blir de bilder på vårat hem :)

Igår kom hatthyllan på plats samt nya gardiner i köket :) blev så mkt bättre ;)


Imorgon börjar projekt Städa lägenhet ...Vilket är mindre kul men snart är de ur vägen också o då blir de ännu mer fix o trix här hemma :)

Jag är nöjd i vilket fall som helst, för jag är så otroligt lycklig och kan knappast ha de  bättre just nu :) 

Det fattas bara en sak men de kommer i sinom tid ;)


vi hade inte bara 5 rivjärn, vi har tydligen 5 eller 6st the hållare, 10 st grytunderlägg, 3 vitlökspressar  :O tror vi kan göra stor kok någon dag :P hehe !


Fick ett sånt underbart sms imorse utav mitt hjärta.. Sen blev de bara ännu mer fina sms under dagen :) så otroligt glad man blir av ett sms egentligen :)


Det var något jag hade tänkt att skriva men de har försvunnit för stunden :P


Vi var även och handlade hem lite mat igår, och efter affären åkte vi till Stenstorp för att hälsa på Pappa.. Mamma hade gjort de så fint på graven ,och snart är det Farsdag, en dag som man ska tillbringa med sin Pappa, men jag åker till kyrkogården istället och sätter ut en fin bukett istället. Men jag vet att han finns här varje dag så att ge honom något tillbaka räcker gott o väl för mig just nu <3 :)


Idag kanske även syster och Daniella kommer och hälsar på i röran :P hehe ! Längesen jag träffade min lilla Groda nu ju ! Snart får det allt bli övernattning hos moster som gäller ;) hehe!


Nej kanske skulle hitta något att göra .. eller rättare sagt hitta en plats att börja greja på :P haha ! 


Sen invänta min älskade skatt <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards