lollohanna

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Timmar...

Av johanna harrysson - 29 september 2011 12:10

Det har förut varit dagar kvar .. nu är de ca.5½ timme kvar tills det är dags att få reda på hur de blir ... nervös till tusen kan jag ju säga, men jag håller alla tummar och tår för detta.. Men funkar de inte på detta sättet så finns de ju som sagt ett annat sätt eller ett tredje sätt för det kommer gå bra i vilket fall som helst :)


Vill ha helg nu, denna helgen kommer bli så underbar och så mysig.. Blir bla bio med mitt hjärta,sen kanske en liten road trip för att hälsa på..


haha ! Min morgon började iaf bra :P Vaknar av att klockan ringer och berättar för mig att nu börjar Våra bästa år, jag sitter helt fast o kikar på de då jag hör att de ringer på dörren, snabbt som fan försöker jag hitta kläderna, och få på mig dom.. Varpå jag hör när jag fått på mig linnet är "är de någon hemma?" "jaaa "svarar jag , sen blir de "okej är de lugnt om vi kommer in"  " absolut " blev mitt svar.. försöka få på sig byxor snabbt som attan när man vet att de är tre steg in i lägenheten jag är typ.. oj oj oj ! Kan ju säga att de va fan världsrekord för på klädning :D varpå jag kommer på efter ca 5 minuter är att mitt smink är över hela ansiktet och håret åt alla håll... tror nog att jag måste skrämt dom liiiiite ;) hehe!


Men nu ska jag bege mig hem till kissarna en sväng för att sedan göra en liten överraskining åt mitt hjärta <3


Han gör mig  hel

Han får mig att le

Han gör mina dagar till dom bätttre

Han är min Soulmate

Han är Du Eddy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards