lollohanna

Alla inlägg den 12 september 2011

Av johanna harrysson - 12 september 2011 19:15

Yes nu är det bara 13 dagar kvar tills jag fyller år :) .. 

Sitter här hemma och funderar på om man skulle köpa en födelsedagspresent till sig själv i år . Hmm sitter med beställningen framför mig men vet inte om jag ska beställa den.. Får väl se hur kvällen slutar, om jag beställt det eller inte :)


Sitter och tänker på framtiden, och jag känner att framtiden kommer bli hur bra som helst, bättre än vad jag nånsin kunnat tänka mig eller ens tro.. Men hoppet lever inom mig än och de släpper jag aldrig ! 

Hade jag kunnat så hade jag berättat alla framtidsplaner för er allihopa men tyvärr , jag behåller dom för mig själv ett tag till , så får vi se om ni får reda på något ;)


Funderar även på hur kvällen ska sluta idag , blir nog bra förhoppningsvis, den brukar ju sällan bli dålig nu för tiden :P


Känner att all tyngd o börda från dom senaste månaderna i mitt liv har släppt fullt ut och jag känner bara glädjen här i livet ! Varför sitta och beklaga sig över hur dåligt man mår överallt ,när man istället kan skriva hur bra man mår och vara positiv ?! 


Nej nu ska jag nog ta och försöka hitta på något , för nu börjar det bli väldigt tomt och tyst här i huset :) 


" I min framtid finns det huset och du, det kommer bli ett underbart liv" <3


Förlåt alla men jag är otroligt lycklig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards