lollohanna

Alla inlägg den 17 september 2011

Av johanna harrysson - 17 september 2011 19:55

Trotts att jag vaknade vid 13 tiden idag (somnade ca.05.00 i natt) så har jag hunnit med så pass mycket idag. När jag vaknade så vaknade jag med frukost på sängen , vilket jag aldrig fått tidigare så det gjorde min dag. Sen några minuter senare så kom Carolina och hälsade på en sväng medans hon ändå var ute och åkte , mycket trevligt ! 

Sen kom mamma förbi på kaffe och fika.

Sen kom Eddy och Thomas och började kasta ut grejer som Thomas ville ha eldat , så nu har dom åkt iväg för ett tredje lass med saker, dom tar även med sig pizza hem till oss allihopa :) 


Under tiden som dom varit iväg har jag hunnit :

-Diska

-Städa

-Rensat ut garderoben

-Lagt kläder som blivit för stora i kassar till min syster

- Lagt i ordning allt i garderober samt byråer

-Startat en maskin med tvätt ( x2)


Så nu blir det att  hålla koll på elden sen hänga tvätt och sen till sist äta pizza :)


|| Jag är galet kär och jag vet att detta är på riktigt och kommer vara livet ut ||


Ovido - Quiz & Flashcards