lollohanna

Alla inlägg den 26 september 2011

Av johanna harrysson - 26 september 2011 11:44

Denna helgen har verkligen bara rusat förbi. i helgen har de blivit att spackla och slipa luckor, sen haft de allmänt lugnt och skönt..

I lördags åkte vi även till Skövde för att kika in bilträffen, inte många bilar, heller inte några roliga bilar utan samma sak som alltid - massa gamla sletna volvo´s, sen skulle det vara race ,men som varje gång som dom anordnar något så kan de bara sluta på ett sätt - polisen är där lika snabbt som allt startar. Och de är väl egentligen inte så konstigt heller när en "medlem" från den klubben sitter o skriver öppet på FB "race där o där kl. den tiden" , medans kommentarerna blir typ "idiot"! Så tycker nog han själv att han är väldigt tuff.. Nej bluff o båg är hans riktiga namn iaf enligt mig,men de är en annan historia de :P


Sen blev klockan 23 iaf, jag blev av med min telefon för att jag inte skulle smygkika på den efter att jag hade fått ett sms, jag skulle få läsa smset vid 00.00 då ja fyllde år, denna timmen var bland dom längsta i mitt liv kan jag ju meddela, men när den äntligen var här så tog jag mobilen och läste sms:et och blev helt tårögd och var tvungen att läsa de flera gånger för att jag inte skulle missa något..

"Du är en otrolig människa Johanna, efter allt vi gick igenom för 4 år sen så borde vi hata varandra något enormt just nu . Men allt har blivit så annorlunda,både du och jag har förändrats väldigt mycket. Och efter den här tiden vi har umgåtts så har allt känts så rätt. Du är vacker,rolig,omtänksam och hjälper mig på alla sätt och vis, även om du kanske inte har den avsikten.Du gör mig till en tusen gånger bättre människa. JAg har ju sagt att jag har världens bästa födelsedagspresent till dig, har dock inte köpt något än men det kommer i dagarna. Du är en jag vill ha ,vill leva livets bra och dåliga stunder med. Därför undrar jag om du från och med idag vill kunna kalla mig för din pojkvän?"


Allt jag gjorde var att kasta mig runt denna underbara människan och en tår rann ner från min kind, samtidigt som jag viskade "du är bäst, du är bäst" i hans öra.

Så inte nog med att jag fick massa grattis när klockan slog 00.00 utan jag fick även min prins ! Livet kan inte bli mkt bättre nu.


Måste även tacka Sara och Niko för den goda pajen (klockan 02 ca på natten) som jag fick  i födelsedagspresent :D hehe !


Sen den klockrenaste meningen på hela den natten måste ha  varit "jag vet inte ,de är ingen som vågar talla på den, men de är så mkt hår här bak..... Men jag tror att de är en kille, jag tycker de känns som något långt avlångt!" haha ! :D


Till ett avslut på denna helgen så har den varit underbar, det har bara fattats en sak, min älskade Pappa <3 Men jag vet att du fanns med mig under min dag och alla andra dagar på året oxå.


Jag är så otroligt lycklig och så otroligt glad.

Jag har aldrig haft denna känslan i kroppen innan i hela mitt liv , och jag har gått igenom mer saker än vad en 22 åring ska ha hunnit med..

 Jag är så stolt och glad över att jag ändrat på mig och mitt sätt att vara och tänka under dessa år som gått.

Jag vet nu idag att jag klarar de jag vill klara av, så länge viljan finns där.

Tillsist så måste jag ändå säga....


Jag är så enormt lycklig tillsammans med min Eddy, aldrig någonsin kommer jag låta de bli pannkaka av oss igen,  det är vi nu,då och förevigt..

Finns ingen annan anledning till att man hittar tillbaka till varandra efter allt som hänt under dessa 4 år (då man egentligen skulle vilja ha död på varandra nu) än att vi är ämnade för varandra, vi två är varandras Soulmates <3


Ovido - Quiz & Flashcards