lollohanna

Alla inlägg den 23 september 2012

Av johanna harrysson - 23 september 2012 17:46

Och jag har fjärilar i magen .. Jag är som ett barn på julafton varje gång de närmar sig min födelsedag :P töntigt? Njae jag uppskattar allt som händer bara !:) att få känna att man har en egen dag på året då man "blir bortskämd" med kärlek av nära och kära är väl inget som kan kallas för töntigt?:)
Och vad passar bättre med att fira sin födelsedag och sin ett års dag på samma gång?;)

Jag har ärligt talat ingen aning om vad som kommer ske just denna dag, mer än att Moa kommer hit en sväng och hälsar på ! Verkligen på tiden, har inte sett den människan sen juni (!!!!) .
Kan ju alltid hoppas att hon rensat sin garderob innan hon kommer hit ;) hihi!

Igår var vi på dop för andra gången i år. Lika fint som vanligt.. :)

Jag är inte troende eller något sånt, men varje gång man kliver in i en kyrka så fylls jag av nån slags ro. Stress och press vad är de? Och att höra när folk sjunger och spelar i en kyrka i den akustiken kan man ju inte klaga på ?!
Vi har varit i kyrkan 3 ggr i år och första var då Moa sjöng där och kan lova er att ögonen tårades ! Inte bara för hennes otroligt underbara röst utan för att akustiken är en power till alla röster !

Jag hoppas på faktiskt att Moa ska sjunga runt jul, då lovar jag att de blir en 4e gång för oss i kyrkan ! Julsånger är ju fina bara dom och en sån röst och sen akustiken (igen)..

Snart ska vi köra igång ett röj här hemma, man vet ju aldrig vem/vilka/om nån kommer dom närmaste dagarna för att fira mig !:) så snart sätter vi igång städningen på våra 104kvm :) tur vi är två så en tar golv och en tar en annan del !

Denna helgen har verkligen varit en helg fylld av kärlek och glädje <3

Ovido - Quiz & Flashcards