lollohanna

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av johanna harrysson - 19 augusti 2012 10:52

... Du är där när ingen ser mig, du är där när stormen yr.
Du är där när natten skrämmer, du är där när dagen gryr.
Och jag vill alltid ha dig nära, så när åren läggs till år, och vad livet vill oss lära, är att framtiden är vår.


......När som klockorna har stannat och tiden tycks stå still, och man inte vågar säga de man helst i hjärtat vill.
Då ska vi ta varandras händer, då ska vi minnas denna dag och förstå vad som än händer är de alltid du och jag .

....För du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas du är den som får mig le.
All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge !

Du och jag Eddy !

Då vi möttes allra första gång var aldrig "meningen".
Då vi möttes andra gången var fredagen den 13e 2007, vem kunde tro att en otursdag skulle bli våran turdag?

Ödet bestämmer mycket här i livet och de har gjort att vi funnit varandra två gånger . Inget och ingen kan förstöra de vi byggt upp genom dessa år , vi är varandras soulmate .
Då nu och för all framtid ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards