lollohanna

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Äntligen helg!

Av johanna harrysson - 20 april 2012 12:32

Ja äntligen är helgen här..


Kommer bli en lugn och skön dag idag denna fredag, jag väntar bara på att få ett brev ifrån Vattenfall, för att få tillbaka min deposition, som jag från första början inte skulle behövt betala, men men nu ska jag iaf få tillbaka mina pengar..

Sen imorn bitti ska jag vara på plats i Valtorp och vara barnvakt några timmar...

Sen på eftermiddagen så är de kalas för min brorsdotter som snart är lika gammal som jag ;) hehe de skiljer ju bara 2 år mellan oss ! :)


Sen ska jag bara njuta av att få ha Eddy hemma en hel helg ! :D

Jag kan verkligen inte få nog utav denna mannen, vi gör allt tillsammans och jag njuter av varje sekund som jag får spendera ihop med honom, jag vill inte gå miste om något.

Men ibland är de allt skönt att få lite ensamtid.

Men då jag mår som bäst är när jag får ha hans huvud i mitt knä, ligga och pilla i hans hår (vilket han älskar) samtidigt som han håller sin hand på mitt ben !

Låter kanske knepigt och rörigt men de är det mysigaste jag vet ! :)


Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ta mig till utan honom, det är han som får mig att skratta, som alltid finns där för mig vad de än kan handla om.

Jag vet att jag skrivit de så otroligt många gånger , men min kärlek till Eddy kan inte beskrivas i ord.

Första gången vi träffades (på en fest då vi var 13-14 år ) såg jag något hos honom, sen flera år senare (2007) så fann vi varandra igen och då blev de äntligen vi.

Denna mannen är verkligen min soulmate, vi har alltid haft ett band emellan oss, vi har aldrig kunnat släppa taget riktigt, inte ens då vi var ovänner så kunde vi inte släppa taget, då han var med i en olycka så berättade han de för mig (även fast jag var en idiot tillbaka), då jag skulle gifta mig så fanns han i mitt huvud vet att de låter konstigt, varför gifta sig om man har någon annan i tankarna, men jag kan även säga att de var hans "fel" att jag gifte mig. Men de kan vi ta en annan gång!

Jag kan ärligt talat säga att när jag stod där framme i kyrkan, och prästen babblade på så önskade jag faktist att de skulle komma in någon och "avbryta" allt som man ser i alla filmer.. Men denna mannen kom inte... Och jag kunde inte avbryta allt... Så jag genomförde de ändå. Dock vet vi alla hur de slutade.. Vi skilde oss inom 6 månader...

Men men..


Nu fick jag ett samtal om att min post kommit helt fel och jag ville tydligen ha detta brevet ! :D så får gå några hus bort och hämta upp detta nu :D wieho hoppas de är vattenfalls brevet ;)


Skriver nog lite mer senare ;)


Puss så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards