lollohanna

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Bara 27 dagar kvar nu ..

Av johanna harrysson - 7 oktober 2011 15:12

Yes .. Denna dagen började mindre bra ... Låg i soffan inne i stan o klantig som jag är så lyckas jag tappa balansen o slå i bakhuvudet i en jävla fönsterbräda :O sen kom illamåendet och jag ringde till min avdelning som jag har min APL på o hon sa att jag troligtvis fått en lätt hjärnskakning så hon tyckte ja skulle stanna hemma.. Så här är jag nu, hemma med den värsta huvudvärken jag nånsin känt... och måste hinna städa o diska innan mitt hjärta kommer ifrån jobbet ..


Annars idag blir det nog kanske en sväng till Jönköping med min skatt.. Sen blir de nog bara lugnt o skönt (Hoppas jag iaf )

På torsdag kommer jag inte kunna slappna av så mkt vet jag iaf.... Dock var dom trevligare på de stället än de förra.. så får bara hoppas på att de går vägen denna gången, håller tummar o tår för detta !! 


Har förövrigt fått starta elementen idag , var väldigt kallt när ja kom innanför dörren här hemma ,det kändes som om man var i mitten av december , det enda som fattades var snön i trädgården.. Men får hoppas på att snön inte kommer än på MINST två månader .. För snö är bara fint från jul till nyår.. Det är bara massa slask o is o grejer, jobbigt att ta sig fram med bilen, man måste gå upp tidigare för att skotta bort all snö som fallit över uppfarten m.m nej de enda som snön kan va rolig till är väl att åka  o sladda , men de gör man ju som sagt inte 24/7...

Så nej till snö innan jul ! 


Funderar även på om man kanske skulle bege sig ner mot ullared eller ikea nästa månad, nu har jag sagt de i två månader så snart måste de väl ändå bli av :P hehe ! åker man till ullared så får man ju lite julklappar inhandlade, vilket alltid glädjer nån ;) så länge jag får slå in paket så är jag glad och nöjd xD (arbetsskada från Funny shop ?;) ) 

Nej om man kanske skulle lägga ner huvudet 10 minuter till för att sen sätta lite fart här hemma..

Nu har ni iaf fått lite onödig tråkig info! alltid roar de nån ;)


Jag svävar på små rosa moln

Jag kan inte vara annat än lycklig och glad

För jag har världens finaste pojkvän

En person som jag saknar i mitt liv i så pass många år som åter finns i det, det är helt obeskrivligt.

Du är min skatt Eddy   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards