lollohanna

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av johanna harrysson - 1 mars 2012 14:58

Eftersom det blev så dystra miner då jag låste ett inlägg så får jag skriva ett nytt idag..

Vi var ju i Gävle i helgen.. hade en otroligt skön och underbar helg..

Casper blev nog nöjd över sina presenter han fick ifrån alla ! :)


Sen åkte vi hem på söndagen och lämnade kvar svärmor uppe i Gävle.. Hade en underbart mysig 4½ timmars resa hem faktist :) Trots att min musik inte "gick" att lyssna på enligt Eddy så överlevde jag :)


Sen nu när vi väl är hemma så är allt som vanligt igen... Dock fler kartonger på golven än nånsin.. 

Yes nu är de bara månaden ut som vi bor kvar här,sen blir jag stadsbo för första gången i mitt 23 åriga liv :D hehe ! men de känns bra.. För att som de är nu så suger de att man bor som man gör..

Dels för att jag kan inte ta mig nånstans förutom varannan vecka då jag har bilen, men när vi bor i stan så kan jag använda mina friska ben och kan då gå vart jag vill... Visst kan jag gå in till stan nu oxå,dock tar de väl en dag eller något att komma fram :P raksträckor är inte roliga att gå på .. Speciellt inte om de handlar om ca.8km


Nu imorgon så ska vi sätta oss i bilen runt 22.00 snåret för att börja vår resa till Örebro.. Vi har åkt småsvängar här hemma nu i veckan,och Eddy kör till jobbet denna veckan.. Vi har inte varit sugna på att sitta i bilen längre än 10 min (som de max tar in till stan) ,efter att ha sutttit i söndags i 42mil i en bil :P

Så vi får väl se hur dessa 2h upp blir, sen har vi ju dom 2h hem oxå... :p


Snart ska även våra vänner N & S föda.. Spännande och se vad de kommer ut för liten varelse :) Jag tror dock på en liten pojke , medans mamma S tror på flicka... Jag ska allt ha rätt här denna gången , fast dom får mer än gärna få en liten tös,då jag har saker här hemma som mest klär en flicka som dom då kommer få ! :) 

Sen kommer ju jag och Eddy få bli gudföräldrar till denna lilla varelse ! :) 

Så nu tycker jag allt att dom får kläcka ut bebisen, jag är bebis-snoos-sugen nu ! :D hehe!


hmm nee men jag vet inte vad ja ska fylla ut denna texten med mer ....


Ska iaf strax börja fixa maten tills mannen min kommer ifrån jobbet ...

Ibland kommer han ju hem lite gnällig så där o tycker att ja ska ha gjort mat till honom ( på skämt ) 

och nu jävlar ska han få äta :D hehe ! 


Åhh ja just de .. när vi var uppe hos Jenny och Jocke i helgen så var de nästan så man skulle tagit kort på när MÄNNEN stod i KÖKET och LAGADE MAT till oss TJEJER !!! :O Fattar ni hur sällan sånt händer ? 

De är då inte var dag , om man har tur en gång i månaden kanske..

Dock så lagade Eddy maten här hemma igår ! :P


Men nu är den ordningen tillbaka oxå så nu står man i köket igen... man får väl leva i de gamla lite till antar jag ;)



Nej nu har jag babblat på tillräckligt, hoppas ni är nöjda nu då jag INTE låst detta inlägg ! ;) 


Ovido - Quiz & Flashcards