lollohanna

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Äntligen fredag.

Av johanna harrysson - 25 maj 2012 10:31

Yes då var helgen här igen, idag står de dukning och fix i bygdegården inför dopet av lilla Lennie imorgon !

Jag börjar bli sjuuuukt nervös inför morgondagen.

Bara tanken på att stå längst fram i kyrkan framför en hel bunt av okända människor mer eller mindre gör mig skakis. !

Men de ska nog gå bra, jag får stirra på väggarna istället för att möta folks blickar ;) hehe !


För den som inte känner mig så kan folk tro att jag är en framåt människa, som pratar och skrattar framför alla , men så är inte fallet. Jag är egentligen väldigt blyg och gör inte mycket väsen av mig framför okända människor, dock när jag iaktagit folk och lärt känna dom så kan jag slappna av och vara mig själv..

Hela de här med nya människor som jag aldrig hört talas om innan skrämmer mig lite, men de varar inte så länge som tur är ! :)

Men men nog om de ..


Igår åkte jag och Eddy iväg till Hjo kyrka för att lyssna på Hjo folkhögskola´s vårkonsert.

Vår kära vän Moa är ju med i denna kör osv...

Emot slutet av hela konserten så sjöng hon solo och hela ögonen tårades på mig och hade de inte varit så mycket folk bredvid oss just då och om de inte hade varit i just en kyrka (där de ekar så ) så hade jag släppt på trycket och gråtit ut alla tårar som ville ut just då !

Denna underbara människa har inte bara ett hjärta av guld och en personlighet som är totalt jävla underbar, hon har även en sjuuukligt underbar sångröst,

Vi har även kommit överrens om att den dagen vi får barn eller när vi gifter oss eller både och så är de HON som ska stå där och sjunga alla låtar vi vill ha ..

Är otroligt glad och stolt över att kunna kalla henne för min vän !


Om en timme lite drygt så ska jag knata ner till tågstationen och möta upp Sara och älskade lilla Lennie för att åka mot bygdegården o greja ! och just nu så sitter jag givetvis och kikar på Våra bästa år ! ;) vad gör man annars vid denna tiden på dygnet ?;)


Trött som en get är jag också då jag vaknat vid 6-7 tiden varje morgon denna veckan, förutom häromdan då ja vakna 05.02 (!!) av världens magvärk så ja trodde ja skulle dö !

Aldrig känt en sån smärta innan, eller jo då ja fick åka in till KSS då dom trodde de handlade om min blindtarm.

Men jag hade så ont nu i veckan så jag flög upp i sängen och började gå runt i lägenheten i 5 min typ, tills jag kom på att jag gick runt med stängda ögon o knatade rätt in i väggen ( har inte riktigt lärt mig alla avstånd här hemma än ;) ) så gick in mot sängen o la mig i fosterställning i några minuter innan de hela släppte så jag kunde komma till ro igen, sen vaknade jag av Eddy´s uuuuunderbara alarm .... ;P


Nej nu ska jag fortsätta kika på VBÅ och sen hoppa in i duschen o göra mig redo för en dag fylld med bebis snoos ;)


---

Har en underbar sambo som jag vet att jag kommer få ha vid min sida för resten av mitt liv <3

Livet kan knappast bli bättre nu !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna harrysson - 12 maj 2013 22:40

Känslan som uppstår när man vet att man hittat rätt ... Sen 2007 har jag vetat att det varit något speciellt med honom. Att man aldrig kunnat släppa en person utan att han alltid funnits där i bakhuvudet... När man gått igenom helvetet på vägen ...

Av johanna harrysson - 12 april 2013 11:12

Kommer aldrig glömma vår första träff. Då du mötte upp mig vid tåget och jag var så nervös för att du kanske inte skulle stå där som du sagt att du skulle göra. Jag minns att den kvällen skulle bli resten av mitt liv, då jag några timmar senare fick ...

Av johanna harrysson - 12 mars 2013 19:19

Ja just nu är de tre stora saker på gång, kan dessvärre bara berätta om två än så länge... Först nu på fredag ska vi åka och kika på ett hus som vi varit lite intresserade av ett tag nu, så på fredag ska vi på visning och vi hoppas på att skicket ...

Av johanna harrysson - 5 mars 2013 16:23

Mådde man bättre då? För att man alltid hade de säkert? Trots att man hörde olika saker var dag? Kände man sig vacker både inuti och utanpå för att man hörde de jämt? Var allt en dans på rosor eller var de bara något som man hittade på för att de ...

Av johanna harrysson - 26 februari 2013 21:26

Hej du gamle man .... Kände att idag så skriver jag till dig ! De senaste så har dagarna varit riktigt tuffa, tomheten kryper sig allt närmare och saknaden är så otroligt stor... Tog modet till mig som du kanske märkte häromdagen och åkte ut t...

Ovido - Quiz & Flashcards